2012. január 28., szombat

Western Digital 500 GB HDD WD5000AAKS Caviar Blue - Jelenlegi ára: 12 500 Ft

Ez a vinyó biztonsági mentést tartalmazott a programjaimról, és filmekről. De a feltöltés után kiszerelésre került a számítógépből. A biztonsági mentésre nem volt szükségem, mivel a fő HDD nem sérült meg. Ezt a HDD-t elraktam egy szekrénybe. Szinte már el is felejtettem, és nemrégiben találtam rá. De mivel nekem már nem kell, ezért megpróbálom most értékesíteni. Tehát gyakorlatilag kb. 10 napig használtam beszerelve, maximum 25 órán át. Most a hirdetés feladása előtt leformáztam, és nem volt rajta szektor hiba. Tökéletesen jó minőségű, hibátlan. Személyes átadásnál meg lehet győződni az állapotáról. Informatikusként vigyázok az összes informatikai eszköz állapotára. Tárolókapacitás: 500 GB. Western Digital 500 GB HDD winchester WD5000AAKS. A fényképek között 2 rossz minőségű, (ezt csináltam én), és 1 jó minőségű, ezt a képet keresővel találtam, így néz ki az én HDD-m is, de a képen WD5000AAKX- típusú van, az enyém WD5000AAKS. persze ez WD Caviar Blue HDD. Nagyon gyors, megbízható HDD.


Jelenlegi ára: 12 500 Ft

Az aukció vége: 2012-02-06 00:16
. Western Digital 500 GB HDD WD5000AAKS Caviar Blue - Jelenlegi ára: 12 500 Ft